»Narava je vedno glavna in človek se ji mora prilagajati, tudi s kamero. Moraš jo spoštovati in spoznavati, da se dobro pripraviš na snemanje. Če je ne spoznaš dodobra, se ti lahko zgodi nesreča ali pa ne dobiš posnetkov, ki jih želiš.«
»Če narave ne spoznaš dodobra, ji ne moreš slediti.«
»Dobila sva vse drugo, super posnetke belke in šele pozneje na drugi lokaciji tudi prsk. Včasih želiš posneti kaj določenega in potem ujameš kaj drugega, česar nisi pričakoval.«
»Največji užitek in izziv pri snemanju je zame to, da stopim iz cone udobja.«
»Ta meja je zelo tanka. Posnetek si zelo želiš in včasih moramo žival malo pretentati, a še vedno ostati v mejah etičnega.«
»ki je reka sama«
»Vrh Aconcague postane boj za emancipacijo iz trdega vsakdana, obenem pa tudi glas vseh domorodnih ljudstev Latinske Amerike. Aconcagua se povzpne ne le v metaforo novega življenja, osnovanega na globokem poznavanju narave, pač pa tudi v sredstvo za boljše življenje domorodnih ljudstev.«
»Ne manjka čustev, uspeha, napetosti, globoke vere in navsezadnje humorja zunaj cone udobja. Lepo zajeta popolna dramaturška mojstrovina o uspehu.«
»Filmska zgodba združuje skoraj vse, kar je bistveno v življenju: povezanost med ljudmi, duhovnost, vseobsegajočo moč narave, stremljenje po spremembah v svetu, ki so vedno osnovane na osebnih odločitvah, in radost ob dosegu nečesa, kar se nam je zdelo nemogoče.«
»Zgodba ima močno sporočilo refleksije umetnosti ob globalnem segrevanju.«
»Zanimali sta nas zgodba in sporočilnost filma.«
»Poklon volji do življenja, ko nam slep plezalec odpre oči na poti iz teme v svetlobo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju